12:03 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بنیاد شهید

نماینده ایلام: فکری اساسی برای گرانی کالا کنید
پایگاه خبری راد: نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: آقای رییس‌جمهور فکری اساسی برای گرانی کالا در بازار مصرف، کاهش ارزش پول ملی، درآمد پایین و فقدان بضاعت مالی مردم در ماههای پایانی سال کنید.
اعلام نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: نتایج جدیدترین ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.
چالش مدیران پروازی پتروشیمی ایلام !
پایگاه خبری راد: پتروشیمی ایلام اگر نیاز به مدیران متخصص دارد باید ملزم شوند که در استان مستقر شوند.
دستگاه‌هایی که صورت حساب‌ صوری دارند
پایگاه خبری راد: استاد حقوق و فقه دانشگاه مازندران گفت: فرار مالیاتی آمار بالایی را در کشور به خود اختصاص داده به طوری که رکورد را در بین چند کشور دنیا شکسته‌ایم.
گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو به قوه قضاییه ارجاع شد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با ارجاع گزارش تخلفات ثبت سفارش خودرو و افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو به دستگاه قضایی موافقت کردند.
طرح نمایندگان برای مجازات مدیران شرکت‌های شفافیت‌گریز
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تهیه طرحی در مجلس برای مجازات مدیران شرکت‌های شفافیت گریز خبر داد.
پاسخگو و غیرپاسخگوترین وزارتخانه‌ها را بشناسید
پایگاه خبری راد: کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی گزارشی از نحوه عملکرد دستگاه‌های دولتی در سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات منتشر کرده است که بر اساس آن پاسخگوترین و غیرپاسخگوترین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها تا تاریخ ۹ مهر ۹۷ معرفی شده‌اند.
درباره درصد جانبازی رئیس فدراسیون فوتبال به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت می‌کنیم
پایگاه خبری راد: یک عضو هیات رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس فدراسیون فوتبال درباره درصد جانبازی‌اش گفت که در این باره به کمیسیون اصل ۹۰ شکایت خواهد کرد.
وضعیت فعلی فقط تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست/از مردم عذرخواهی می‌کنم
پایگاه خبری راد: وزیر اقتصاد با تاکید بر این‌که مطالبات مردم را محترم می‌شمارم، گفت: سال۱۳۹۶ یکی از سال‌های خوب کشور بود، اما تلاطم‌های به وجود آمده باعث وضعیت فعلی شد که تنها تحت کنترل وزارت اقتصادی نیست و ریشه آن متاثر از بدعهدی نظام سلطه است.
نتیجه ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی
پایگاه خبری راد: پس از اعلام ۳۸ درصدی الکترونیکی شدن دستگاه‌های اجرایی تا پایان دوره‌ سوم ارزیابی، چهارمین دوره ارزیابی خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی کشور شهریورماه اعلام می‌شود.
تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مسکن اقشار ویژه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص اعتبارات تازه جهت کمک هزینه خرید یا ساخت مسکن به اقشار ویژه در سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.
خجسته: نتیجه پرونده بنیاد شهید به زودی اعلام می‌شود
پایگاه خبری راد: رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان این‌که پرونده تخلفات بنیاد شهید در شعبه ویژه‌ای در دستگاه قضایی رسیدگی شده است، اظهار کرد: قرار است در آینده نزدیک نتیجه رسیدگی به این تخلفات اعلام شود؛ تخلفاتی که حاصل بررسی ۳۶ پرونده و موضوع بانک دی است.
واگذاری ۵۰۰۰ تاکسی به فرزندان ایثارگر در انتظار اعلام بنیاد شهید
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره واگذاری تاکسی به فرزندان ایثارگران گفت: شیوه‌نامه واگذاری ۵۰۰۰ خودرو به فرزندان ایثارگران تهیه و سهمیه‌ هر شهر تا سقف ۵۰۰۰ تاکسی در اختیار بنیاد شهید قرار داده شده است. بنابراین منتظر معرفی متقاضیان توسط بنیاد شهید طبق شرایط مشخص شده هستیم تا برای تامین خودروهای آن‌ها با اولویت اقدام کنیم.
واگذاری ۵۰۰۰ تاکسی به فرزندان ایثارگر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور درباره واگذاری تاکسی به فرزندان ایثارگران گفت: شیوه‌نامه واگذاری ۵۰۰۰ خودرو به فرزندان ایثارگران تهیه و سهمیه‌ هر شهر تا سقف ۵۰۰۰ تاکسی در اختیار بنیاد شهید قرار داده شده است.
ابهام در سهیمه اضافی طرح ترافیک خبرنگاران
پایگاه خبری راد: ماجرای طرح جدید ترافیک برای شهروندان به کلاف سردرگمی تبدیل شده که با وجود ورود به سومین ماه سال هنوز تکلیف بسیاری از کسانی که به آنها سهمیه تعلق می گیرد، مشخص نیست.